Cookie beleid IJFC

De website van IJFC is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsors

Veel gestelde vragen

IJFC.jpg

Vragen en antwoorden inzake de IJFC Clubcard. 

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft IJFC een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem. Met deze Clubcard kun je bij IJFC bestellingen aan de bar en bij de keuken afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. 

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN-betaling..

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Per e-mail heb je de benodigde inloggegevens voor je persoonlijke pagina gekregen. Voor je met de IJFC Clubcard kan betalen, dien je deze te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan via internet (Ideal) of aan de bar in de kantine.

Om je Clubcard via internet op te waarderen ga je naar www.mijnkniponline.nl  (ook via de website van IJFC te bereiken, via Clubcard opladen en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal € 10.00 en maximaal € 200.00 zijn.

Je kunt je Clubcard ook opladen via je pinpas of via de KNIP app.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij IJFC worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Het saldo wat op de IJFC Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar [email protected] met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. 

Een andere mogelijkheid is het scannen van de QR-Code op jouw pas. Dit doe je met een QR-Codereader op je smartphone. Wanneer je dit doet verschijnt direct jouw huidige saldo in het scherm van je smartphone.

Hiernaast kan je ook inloggen op www.mijnkniponline.nl (ook via website IJFC te bereiken). Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Of via de KNIP app.

Bovendien is het mogelijk om:

  • Rekeningen te koppelen, waardoor alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
  • Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in  (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen)

Als je een of beide opties wilt activeren, stuur dan een e-mail met wens en de betreffende pasnummers naar: [email protected]

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is uitzonderlijke situaties mogelijk om een transactie te laten corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door een e-mail met je gegevens en je vraag te sturen naar: [email protected].

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvant je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens heeft ontvangen, of je e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar [email protected].

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de optie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon staan, maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard. Vraag daarna een nieuwe Clubcard aan.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected]

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuwe Clubcard kan worden aangevraagd door het aanvraagformulier IJFC Clubcard in te vullen. Om een nieuwe Clubcard aan te vragen klik hier

Hoe zit het met IJFC Clubcard voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de IJFC Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een IJFC Clubcard voor teams?
Ja. Het is mogelijk een team Clubcard aan te vragen. Klik hier om een Clubcard aan te vragen. 

          


 
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!